هیلان

دفتر مرکزی: تهران-میدان ولیعصر-ابتدای بلوار کشاورز-خیابان کبکانیان-بن بست فرگاه-پلاک 7-طبقه دوم
کد پستی: 1415993969
ساعات اداری: شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ - ۱۸
تلفن: 88969549-021

هیلان

شوروم: تهران، خیایان کریمخان زند، خیابان عضدی، بن بست ورشو
فقط با هماهنگی قبلی

ارتباط باما

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام

سوالات متداول

چه خدماتی ارائه میدهید؟

هیلان تامین کننده خدمات و کالاهای مورد نیاز شرکتها و سازمانهاست که بیشتر شامل انواع لوازم الکترونیکی و کاربردی، صنایع دستی و ملزومات دکوری و تزیینی، ست های پوشیدنی، لوازم التحریر، اقلام اداری، کتب آموزشی و نفیس و صنایع غذایی است.

هیلان کالاها و خدمات مورد نیاز را بصورت تک کالا، بسته بندی شده، شخصی سازی شده و یا کارتهای هدیه و اعتباری ارایه میدهد.

به چه کسانی خدمات میدهید؟

ماموریت ما ایجاد اعتماد و آرامش برای افراد حقیقی و یا حقوقی است که میخواهند در تعداد بالا به ذی نفعان خود هدیه دهند  و از ارائه خدمات بصورت تکی وجزیی معذوریم. وزارتخانه‌ها، بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، سفارتخانه‌ها و … از جمله کسانی هستند که می‌توانند از خدمات هیلان  بهره‌مند شوند.

امکان انتخاب و خرید حضوری هم هست؟

شوروم محصولات برگزیده شنبه تا چهارشنبه با هماهنگی قبلی پذیرای کارشناسان، مدیران و مسئولان سازمان‌های مختلف است.

امکان مشاهده و تست نمونه محصولات هست؟

افرادی که به هر دلیل امکان حضور در شوروم را ندارند و یا پروسه تصمیم گیری سازمانی آنها به گونه ای است که نیاز به ارزیابی محصولات در شرکت خود دارند، می‌توانند با هماهنگی، محصولات مدنظر خود را انتخاب کرده و نمونه تهیه نمایند. همچنین هیلان در موارد خاص امکان برگزاری نمایشگاه کوچک در سازمانها را نیز فراهم کرده است.

حداقل تعداد سفارش چقدر است؟

بسته به سفارش و نیاز سازمانها و نحوه شخصی سازی، حداقل تعداد سفارش متغیر است ، برای مثال خرید 10 عددی یک کالا ممکن است ولی برای شخصی سازی یا بسته بندی آن نیاز به جزییات بیشتری برای پیش برد کار هست.

استعلام موجودی محصول چند روز اعتبار دارد؟

با توجه به حجم بالای فروش محصولات، امکان رزرو محصولات حداکثر تا 24 ساعت کاری امکان پذیر است. 

پیش فاکتورهای صادر شده چند روز اعتبار دارند؟

اعتبار پیش فاکتورهای صادر شده از سوی 72 ساعت است.

امکان شخصی سازی سفارشات هست؟

بله. هیلان این امکان را به شما میدهد تا محصولات انتخابی را هر طور که تمایل دارید شخصی سازی کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه ها اینجا کلیک کنید.

شخصی سازی و بسته بندی بصورت مجزا هم انجام میشود؟

در صورتی که اهم موارد داخل بسته از هیلان تهیه شده باشد امکان بسته بندی و شخصی سازی سایر کالاهای درخواستی سازمانها نیز میسر هست.

زمان آماده سازی و ثبت سفارش چقدر است؟

نحوه ثبت سفارش محصولات با توجه به انتخاب نوع محصول، زمان دریافت و نحوه برندد شدن متفاوت است.

فاکتورهای هیلان به چه صورت صادر میشود؟

کلیه فاکتورها بصورت رسمی صادر شده و شامل ارزش افزوده می باشند.

پرداخت به چه صورت است؟

بسته به سفارش متفاوت است. درصورتی که کالاها نیاز به شخصی سازی داشته باشند و یا به سفارش مشتری به کشور وارد شوند یا تولید اختصاصی صورت پذیرد، در ابتدا تسویه خواهد شد ولی در مواردی امکان اخذ پیش پرداخت و تسویه روز تحویل میسر است.

فرآیند تحویل سفارشات چگونه است؟

شما میتوانید کالاها را در هر آدرسی در تهران توسط تیم هیلان تحویل بگیرید. بدیهی است مسئولیت خسارات ناشی از حمل توسط شرکتهای پستی به عهده هیلان نخواهد بود.